baner1
baner2
baner3
baner4
jezero
zito
mostic
vojvoda stepa

Председник општине Нова Црња

             Владимир Бракус

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-2
Дана: 19. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА

 БРОЈ 2/2020

            За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:

а) Препоручује се послодавцима да процес рада и даље организују тако да сви који то раде могу да раде од куће. Уколико рад од куће није могућ, процес рада треба организовати тако да се строго поштују све хигијенско-техничке мере за спречавање ширења заразе (ограничен број људи у просторији, коришћење заштитних маски и сл.)

б) Грађани: самоизолација – без окупљања, без посета, без излазака из куће без преке потребе. Изузеци: када се иде у продавнице и апотеке, за шетање кућних љубимаца, бацање смећа. Лицима старијим од 70 година забрањује се излазак из домова, за њих све неопходне радње обављају млађи чланови породице и волонтери које ангажује Општински штаб за ванредне ситуације.

в) Пооштравају се мере које се односе на ограничавање јавног окупљања на отвореном и у затвореном простору. Окупљања су у оба случаја ограничена тако да дистанца између лица мора бити најмање два метра, као и да на површини од четири квадратна метра не може бити више од једног лица. Власници су у обавези да испед објекта назначе укупан број лица која могу боравити истовремено унутар тог објекта.  Од примене ове одлуке изузета су лица која због радне обавезе и специфичног начина организације рада објективно не могу применити ову меру. 

г) Ограничава се радно време свих угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова и осталих угоститељских објеката) од 08,00  до 19,00 часова. У угоститељским објектима током радног времена дозвољено је присуство највише оноликог броја људи, прописаног претходном одредбом.

д) Радно време позивног кол центра у Општинској управи општине Нова Црња, који пружа информације за помоћ грађанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07,00 до 19,30 часова, свакодневно.

ђ)  Помоћ грађанима и даље организовати путем организације Црвеног крста, волонтера, добровољних ватрогасних друштава, јединица цивилне заштите опште намене.

е ) У свим месним заједницама организоваће се продужени рад, дежурства и кол-центри.
 

                   ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:

-  Општинском штабу за ванредне ситуације,

-   свим субјектима цивилне заштите на територији општине Нова Црња. 

 

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ

ВЛАДИМИР БРАКУС     

На основу Закључка Владе Републике Србије 05 Број : 53-2561/2020 од 16. марта 2020. године, општина Нова Црња,

ОБАВЕШТАВА ГРАЂАНЕ:

1. Обуставља се рад са странкама путем непосредног контакта до дана престанка ванредног стања.

2.Са овим органом странке могу комуницират и путем:

-поште: Општина Нова Црња, ЈНА 110, 23218 Нова Црња

-e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. или

-телефоном на број: 023/815-030.

3. Поднесци грађана у писаном облику ће се преузимати у рад и када нису поднети на прописаним обрасцима.

У случају примене неопходних агротехничких мера, а посебно ради заштите засада од мраза, током периода забране кретањa (20:00 – 05:00 часова), сваки пољопривредни произвођач (власник или корисник засада или друге пољопривредне површине) је дужан да поднесе захтев за одобрење кретања Управи за заштиту биља на мејл Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. , односно на одговарајући број телефона, са приложеног списка, према одсеку односно округу за који се тражи дозвола за кретање. У наведеној пријави потребно је навести име и презиме лица број личне карте и адресу које ће се кретати у периоду од 20 до 05 часова, број пољопривредног газдинства, локацију где ће се спроводити агротехничке мере, као и време и дан када ће бити спроведене мере. Дозвола кретања ће важити само за наведени дан у периоду од 20 до 05 часова. Рок за одговор на поднети захтев је до 48 часова.

За Средњебанатски округ број телефона путем којег се може поднети пријава: 064/88-18-449

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20
Дана: 16. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А

 

На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања ("Сл. гласник РС" бр. 28/20), члана 5. Oдлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 4/20 ), чл. 58. Статута општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 09/08, 16/12, 16/15 и 2/19), председник општине Нова Црња, као комадант Општинског штаба за вандредне ситуације, дана 16. марта 2020. године, донео је


ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА


За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:

а) Увођење ванредног стања не значи да престаје рад у привреди, приватном и јавном сектору. Препоручује се послодавцима да процес рада организују тако да сви који то могу раде од куће. Ако рад од куће није могућ, процес рада треба организовати тако да се строго поштују све хигијенско-техничке мере за спречавање ширења заразе (ограничен број људи у просторији, коришћење заштитних маски и сл);

б) Општина Нова Црња позива све послодавце на својој територији да у максималној мери свим својим запосленима омогуће рад од куће. Веома је важно да у овом тренутку покажемо солидарност и због тога апелујемо на послодавце да се понашају одговорно и имају неопходно разумевање за своје запослене. Ово се посебно односи на грађане чија деце престају да иду у вртиће и школе. Све друге појединости ће бити прецизиране у допунским актима који ће бити усвојени;

в) Грађани: самоизолација – без окупљања, без посета, без излазака из куће без преке потребе. Изузеци: када се иде у продавнице и апотеке, за шетање кућних љубимаца, бацање смећа. Препорука за лица старија од 65 година да уопште не излазе напоље, а да за њих све неопходне радње обављају млађи чланови породице;

г) Обим јавног саобраћаја у дневном режиму остаје исти као и до сада;

д) У потпуности се обуставља рад свих образовних институција;

ђ) Ограничава се радно време угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова и осталих угоститељских објеката) од 8 до 20 часова. У угоститељским објектима током радног времена у затвореним просторијама дозвољено је присуство највише педесет лица, заједно са особљем објеката.
е) Спортски савез општине Нова Црња прекинуће рад свих спортских објеката на територији општине;

ж) Општинска управа општине Нова Црња, јавна предузећа и установе чије је оснивач општина Нова Црња, су дужне да омогуће рад од куће тешким хроничним болесницима и лицима старијим од 60 година;

з) Општински штаб за ванредне ситуације је дужан да хитно формира позивни, кол-центар с циљем пружања информација за помоћ грађанима, као и координације рада са месним заједницама. Задатак центра је организовање помоћи најстаријим суграђанима у виду доношења намириница и лекова на кућну адресу и организовања лекарске помоћи;

и) Одељење за привреду и локално економски развој општинске управе општине Нова Црња спроводиће појачани надзор над свим објектима затвореног типа који примају више од 50 особа, у складу са одлуком Владе Републике Србије од 15. марта;

ј) Помоћ грађанима организоваће се путем: организације Црвеног крста, волонтера, добровољних ватрогасних друштава, јединица цивилне заштите опште намене и других организација и субјеката;

к) У месним заједницама организоваће се продужени рад, дежурства и кол-центри;

л) У буџету општине Нова Црња обезбедиће се неопходна финансијска средства за набавку средстава за дезинфекцију, хигијену, неопходних медицинских средстава, намирница за доставу најстаријим суграђанима.


ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:
Општинском штабу за ванредне ситуације,
свим субјектима цивилне заштите на територији општине Нова Црња.

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
ВЛАДИМИР БРАКУС