baner1
baner2
baner3
baner4
jezero
zito
mostic
vojvoda stepa

Председник општине Нова Црња

             Владимир Бракус

   ПОСЛЕДЊЕ ВЕСТИ

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е

Општина Нова Црња је отварила посебан рачун за донације привредника и појединаца који исказују највиши степен друштвене одговорности 

комплетан документ са свим информацијама можете преузети овде

У СЛУЧАЈУ ОБАВЉАЊА НЕОПХОДНИХ ПОСЛОВА ИЗ ОБЛАСТИ СТОЧАРСТВА ТОКОМ ПЕРИОДА ЗАБРАНЕ КРЕТАЊA (20:00-05:00 ЧАСОВА), СВАКИ ПОЉОПРИВРЕДНИ ПРОИЗВОЂАЧ ЈЕ ДУЖАН ДА ПОДНЕСЕ ЗАХТЕВ ЗА ОДОБРЕЊЕ КРЕТАЊА СЕКТОРУ ЗА ПОЉОПРИВРЕДНУ ИНСПЕКЦИЈУ.

За даља упутсва посетите следећи линк: http://www.srednjobanatski.okrug.gov.rs/2020/03/22/dozvole-za-kretanje/
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА
ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-3
Дана: 23. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 
На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања ("Сл. гласник РС" бр. 28/20), члана 5.Oдлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 4/20), чл. 58.Статута општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 09/08, 16/12, 16/15 и 2/19), председник општине Нова Црња, као командант Општинског штаба за ванредне ситуације дана 23.марта 2020.године, донео је

 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ
СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА БРОЈ 3 / 2020
 
За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:
а) Забрањује се рад свих објеката и локала изузев самопослуга,продавница хране и апотека.
Забрањује се кретање у свим парковима и јавним површинама намењеним за рекреацију и спорт.
Забрана јавног окупљања у затвореном простору пооштрена је тако да у затвореном простору неможе боравити више од 5 особа.
Трговинске радње, самопослуге, апотеке и слично не сматрају се јавним окупљањем узатвореном простору.
б ) Рад угоститељских објеката организовати у складу са донетом Одлуком о посебним мерама пружања услуга у области трговине на мало, која обухвата продају хране и пића. То неподразумева затварање угоститељских објеката, већ се угоститељима забрањује да своју делатност врше тако што би корисници услуга купљену храну и пиће конзумирали у самомобјекту или у башти угоститељског објекта.
То значи да грађанин може да купи храну и пиће „за понети“, а не може да купљену храну ипиће конзумира за столом или шанком у самом угоститељском објекту или у башти угоститељског објекта.
Уколико угоститељ жели да врши своју делатност за време трајања ванредног стања, неопходноје да успостави доставну службу која би испоручивала храну и пиће за понети или да организујешалтер преко кога би се продавала храна и пиће без уласка у сам угоститељски објекат. Притоме радници у угоститељском објекту морају да буду опремљени одговарајућом хигијенско-техничком опремом за спречавање ширења заразне болести.
Стога се ова одлука не односи само на ресторане и кафиће, већ и друге предузетнике (кладионице, аутоперионице, играонице…) који су омогућавали корисницима својих услуга да застолом или шанком конзумирају храну и пиће коју било купују или добијају бесплатно.
в) У складу с претходном одредбом, ограничава се радно време свих угоститељских објеката од08.00 до 16.00 часова.
г) Обуставља се приградски саобраћај, осим за потребе привреде, на основу посебних услова.
д) Радно време позивног, кол-центра у Општинској управи, који пружа информације за помоћграђанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07.00-16.00 часова, свакодневно.
ђ) У свим месним заједницама рад и дежурства одвијају се у периоду од 07.00 - 15.00часова, свакодневно.
 
2. ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:
- Општинском штабу за ванредне ситуације,
- свим субјектима цивилне заштите на територији општине.
 
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
                                                                                                                                            Владимир Бракус

Документ који се односи на обавезне мере везане за сахране и помене можете преузети ОВДЕ

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-2
Дана: 19. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА

 БРОЈ 2/2020

            За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:

а) Препоручује се послодавцима да процес рада и даље организују тако да сви који то раде могу да раде од куће. Уколико рад од куће није могућ, процес рада треба организовати тако да се строго поштују све хигијенско-техничке мере за спречавање ширења заразе (ограничен број људи у просторији, коришћење заштитних маски и сл.)

б) Грађани: самоизолација – без окупљања, без посета, без излазака из куће без преке потребе. Изузеци: када се иде у продавнице и апотеке, за шетање кућних љубимаца, бацање смећа. Лицима старијим од 70 година забрањује се излазак из домова, за њих све неопходне радње обављају млађи чланови породице и волонтери које ангажује Општински штаб за ванредне ситуације.

в) Пооштравају се мере које се односе на ограничавање јавног окупљања на отвореном и у затвореном простору. Окупљања су у оба случаја ограничена тако да дистанца између лица мора бити најмање два метра, као и да на површини од четири квадратна метра не може бити више од једног лица. Власници су у обавези да испед објекта назначе укупан број лица која могу боравити истовремено унутар тог објекта.  Од примене ове одлуке изузета су лица која због радне обавезе и специфичног начина организације рада објективно не могу применити ову меру. 

г) Ограничава се радно време свих угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова и осталих угоститељских објеката) од 08,00  до 19,00 часова. У угоститељским објектима током радног времена дозвољено је присуство највише оноликог броја људи, прописаног претходном одредбом.

д) Радно време позивног кол центра у Општинској управи општине Нова Црња, који пружа информације за помоћ грађанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07,00 до 19,30 часова, свакодневно.

ђ)  Помоћ грађанима и даље организовати путем организације Црвеног крста, волонтера, добровољних ватрогасних друштава, јединица цивилне заштите опште намене.

е ) У свим месним заједницама организоваће се продужени рад, дежурства и кол-центри.
 

                   ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:

-  Општинском штабу за ванредне ситуације,

-   свим субјектима цивилне заштите на територији општине Нова Црња. 

 

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ

ВЛАДИМИР БРАКУС     

На основу Закључка Владе Републике Србије 05 Број : 53-2561/2020 од 16. марта 2020. године, општина Нова Црња,

ОБАВЕШТАВА ГРАЂАНЕ:

1. Обуставља се рад са странкама путем непосредног контакта до дана престанка ванредног стања.

2.Са овим органом странке могу комуницират и путем:

-поште: Општина Нова Црња, ЈНА 110, 23218 Нова Црња

-e-mail: svetlana.pisarnica@gmail.com или

-телефоном на број: 023/815-030.

3. Поднесци грађана у писаном облику ће се преузимати у рад и када нису поднети на прописаним обрасцима.

 

 

 

На основу члана 50. Закона о планирању и изградњи ("Сл. гласник РС", број 72/09,81/09,64/10,23/11,121/12, 42/13-УС, 50/13-УС, 98/13-УС) и чланова 60. -67. Правилника о садржини, начину и поступку израде планских докумената ("Сл. гласник РС", бр. 31/2010, 69/2010, 16/2011), Одељење за привреду, Општинске управе Општине Нова Црња, ОГЛАШАВА:

ЈАВНИ УВИД

У НАЦРТ ИЗМЕНА И ДОПУНА ПРОСТОРНОГ ПЛАНА ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА

I. ЈАВНИ УВИД обавиће се у згради Општинске управе Општине Нова Црња, ул. ЈНА, бр. 110, сала 6, у периоду од 13.12.2013.год. до 13.01.2014.год., сваког радног дана од 8-14 часова

Опширније...

 Председник Националног савета ромске националне мањине, професор Витомир Михајловић, посетио је у среду, 20.11.2013. године, општину Нова Црња, у којој живи већи број припадника ромске националности.

Председница општине, госпођа Даница Стричевић, примила је господина Михајловића и са њиме разговарала о тешком социјалном положају Рома, како на територији Општине Нова Црња тако и у целој Србији.

Током разговора председница је предочила на које све начине Општина помаже Ромској заједници и покушава да их активно укључи у све сегменте друштва.

Опширније...

Предмет јавне набавке број ЈНМВ: I 1-404-68/2013, која се спроводи у поступку мале вредностије прибављање добра-аутомобила за потребе пољочуварске службе Општине Нова Црња, и то према речнику јавних набавки 34110000- путнички аутомобил.

 Право учешћа у поступку имају сви понуђачи који испуњавају услове предвиђене чл. 75. Закона о јавним набавкама и Захтевима из конкурсне документације наручиоца, уколико доставе доказе о испуњености услова.

Опширније...

    На основу члана 45. Закона о локалној самоуправи ("Службени гласник РС"129/2007) и члана 61. Статута општине Нова Црња ("Службени лист општине Нова Црња "број 9/2008), Општинско веће општине Нова Црња, на седници одржаној дана 12.06.2013. године доноси следеће закључке:

Опширније...

    У оквиру Програма подршке малим предузећима и предузетницима у раној фази развоја у 2013. години, Национална агенција за регионални развој расписује јавни позив за доделу бесповратних средстава Програм подршке малим предузећима и предузетницима у раној фази развоја (даље: Програм) спроводи Национална агенција за регионални развој (даље: Национална агенција) у сарадњи са aкредитованим регионалним развојним агенцијама.

Опширније...

poveljaПовеља о повезивању Општине Нова Црња и Општине Зубин Поток свечано потписана је на дан општине Зубин Поток који се поклапа са Даном државности, у присуству високих представника обе локалне самоуправе, као и прествника неколико локалних самоуправа и огранизација са територије Србије. Повеља о повезивању поменутих општина подразумева сарадњу на културном, економском и политичком плану, а први корак ка реализацији сарадње направљен је за дочек Спрксе нове године када су се ове две општине побратимиле.

Опширније...