baner1
baner2
baner3
baner4
jezero
zito
mostic
vojvoda stepa

Председник општине Нова Црња

             Владимир Бракус

   ПОСЛЕДЊЕ ВЕСТИ

Избориа Комисија општиие Нова Црња
Број: II-013-4/20-6-3
Дана: 11.05.2020.

На основучлана 23. Закона о локалним изборима (''Службени гласник РС'' број 129/2007, 34/2010 – одлука УС, 54/2011, 12/2020, 68/2020),Изборна комисија Општине Нова Црња, на седници одржаној дана 11.05.2020.године, донела је:

О Д Л У К У

о измени Одлуке о утврђивању образаца за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 26. април 2020.године

 

Став 1. Одлуке о утврђивању образаца за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 26. април 2020.године ( „Службени лист општине Нова Црња“, бр. 5/2020), мења се и гласи:

 

УТВРЂУЈУ СЕ обрасци за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 21. јун 2020.године, и то:

 

Изборна листа кандидата за одборнике Скупштиие општине Нова Црња-СОНЦ 1/2020 - Преузми

Овлашћење за подношење изборне листе - СОНЦ 2/2020 - Преузми

Сагласност носиоца изборне листе да буде носилац изборне листе кандидата за одбориике у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 3/2020 - Преузми

Изјава о прихватању кандидатуре за одборника у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 4/2020 - Преузми

Списак бирача који подржавају изборну листу кандидата за одборнике у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 5/2020  - Преузми

Овлашћење - СОНЦ 6/2020  - Преузми

Изјава бирача да подржава изборну листу кандидата за одборнике Скупштине општине НоваЦрња - СОНЦ 7/2020 - Преузми

Потврда - СОНЦ/П/2020 - Преузми

Прилог табела - Преузми

Решење о наставку изборних радњи можете преузети  -  Овде

Комплетну одлуку можете преузети  -  Овде

Комплетну нову одлуку можете преузети  -  Овде

Нову одлуку о утврђивању образаца можете преузети  -  Овде

Роковник за вршење изборних радњи можете преузети  -  Овде

Нови роковник за вршење изборних радњи можете преузети  -  Овде

Одлуку о боји гласачких листића можете преузети  -  Овде

Обавештење Општинске управе о могућности увида у део Јединстевног бирачког списка за подручје општине Нова Црња Преузми

 

ПРОГЛАШЕНЕ ИЗБОРНЕ ЛИСТЕ:

АЛЕКСАНДАР ВУЧИЋ – ЗА НАШУ ДЕЦУ. - Преузми

Vajdasági Magyar Szövetség – Pásztor István - Савез војвођанских Мађара – Иштван Пастор Преузми

ИВИЦА ДАЧИЋ – „СОЦИЈАЛИСТИЧКА ПАРТИЈА СРБИЈЕ (СПС)“  Преузми

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е

Општина Нова Црња је отварила посебан рачун за донације привредника и појединаца који исказују највиши степен друштвене одговорности 

комплетан документ са свим информацијама можете преузети овде

У СЛУЧАЈУ ОБАВЉАЊА НЕОПХОДНИХ ПОСЛОВА ИЗ ОБЛАСТИ СТОЧАРСТВА ТОКОМ ПЕРИОДА ЗАБРАНЕ КРЕТАЊA (20:00-05:00 ЧАСОВА), СВАКИ ПОЉОПРИВРЕДНИ ПРОИЗВОЂАЧ ЈЕ ДУЖАН ДА ПОДНЕСЕ ЗАХТЕВ ЗА ОДОБРЕЊЕ КРЕТАЊА СЕКТОРУ ЗА ПОЉОПРИВРЕДНУ ИНСПЕКЦИЈУ.

За даља упутсва посетите следећи линк: http://www.srednjobanatski.okrug.gov.rs/2020/03/22/dozvole-za-kretanje/
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА
ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-3
Дана: 23. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 
На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања ("Сл. гласник РС" бр. 28/20), члана 5.Oдлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 4/20), чл. 58.Статута општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 09/08, 16/12, 16/15 и 2/19), председник општине Нова Црња, као командант Општинског штаба за ванредне ситуације дана 23.марта 2020.године, донео је

 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ
СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА БРОЈ 3 / 2020
 
За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:
а) Забрањује се рад свих објеката и локала изузев самопослуга,продавница хране и апотека.
Забрањује се кретање у свим парковима и јавним површинама намењеним за рекреацију и спорт.
Забрана јавног окупљања у затвореном простору пооштрена је тако да у затвореном простору неможе боравити више од 5 особа.
Трговинске радње, самопослуге, апотеке и слично не сматрају се јавним окупљањем узатвореном простору.
б ) Рад угоститељских објеката организовати у складу са донетом Одлуком о посебним мерама пружања услуга у области трговине на мало, која обухвата продају хране и пића. То неподразумева затварање угоститељских објеката, већ се угоститељима забрањује да своју делатност врше тако што би корисници услуга купљену храну и пиће конзумирали у самомобјекту или у башти угоститељског објекта.
То значи да грађанин може да купи храну и пиће „за понети“, а не може да купљену храну ипиће конзумира за столом или шанком у самом угоститељском објекту или у башти угоститељског објекта.
Уколико угоститељ жели да врши своју делатност за време трајања ванредног стања, неопходноје да успостави доставну службу која би испоручивала храну и пиће за понети или да организујешалтер преко кога би се продавала храна и пиће без уласка у сам угоститељски објекат. Притоме радници у угоститељском објекту морају да буду опремљени одговарајућом хигијенско-техничком опремом за спречавање ширења заразне болести.
Стога се ова одлука не односи само на ресторане и кафиће, већ и друге предузетнике (кладионице, аутоперионице, играонице…) који су омогућавали корисницима својих услуга да застолом или шанком конзумирају храну и пиће коју било купују или добијају бесплатно.
в) У складу с претходном одредбом, ограничава се радно време свих угоститељских објеката од08.00 до 16.00 часова.
г) Обуставља се приградски саобраћај, осим за потребе привреде, на основу посебних услова.
д) Радно време позивног, кол-центра у Општинској управи, који пружа информације за помоћграђанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07.00-16.00 часова, свакодневно.
ђ) У свим месним заједницама рад и дежурства одвијају се у периоду од 07.00 - 15.00часова, свакодневно.
 
2. ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:
- Општинском штабу за ванредне ситуације,
- свим субјектима цивилне заштите на територији општине.
 
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
                                                                                                                                            Владимир Бракус

Документ који се односи на обавезне мере везане за сахране и помене можете преузети ОВДЕ

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-2
Дана: 19. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА

 БРОЈ 2/2020

            За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:

а) Препоручује се послодавцима да процес рада и даље организују тако да сви који то раде могу да раде од куће. Уколико рад од куће није могућ, процес рада треба организовати тако да се строго поштују све хигијенско-техничке мере за спречавање ширења заразе (ограничен број људи у просторији, коришћење заштитних маски и сл.)

б) Грађани: самоизолација – без окупљања, без посета, без излазака из куће без преке потребе. Изузеци: када се иде у продавнице и апотеке, за шетање кућних љубимаца, бацање смећа. Лицима старијим од 70 година забрањује се излазак из домова, за њих све неопходне радње обављају млађи чланови породице и волонтери које ангажује Општински штаб за ванредне ситуације.

в) Пооштравају се мере које се односе на ограничавање јавног окупљања на отвореном и у затвореном простору. Окупљања су у оба случаја ограничена тако да дистанца између лица мора бити најмање два метра, као и да на површини од четири квадратна метра не може бити више од једног лица. Власници су у обавези да испед објекта назначе укупан број лица која могу боравити истовремено унутар тог објекта.  Од примене ове одлуке изузета су лица која због радне обавезе и специфичног начина организације рада објективно не могу применити ову меру. 

г) Ограничава се радно време свих угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова и осталих угоститељских објеката) од 08,00  до 19,00 часова. У угоститељским објектима током радног времена дозвољено је присуство највише оноликог броја људи, прописаног претходном одредбом.

д) Радно време позивног кол центра у Општинској управи општине Нова Црња, који пружа информације за помоћ грађанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07,00 до 19,30 часова, свакодневно.

ђ)  Помоћ грађанима и даље организовати путем организације Црвеног крста, волонтера, добровољних ватрогасних друштава, јединица цивилне заштите опште намене.

е ) У свим месним заједницама организоваће се продужени рад, дежурства и кол-центри.
 

                   ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:

-  Општинском штабу за ванредне ситуације,

-   свим субјектима цивилне заштите на територији општине Нова Црња. 

 

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ

ВЛАДИМИР БРАКУС     

Дан старих

Поводом 01. октобраМеђународног дана старих, Удружење женаЈутро’’ из Војвода Степе организовало је дружење са старијим житељима места, са циљем да им се покаже да су они саставни, врло осетљив и значајан део друштва и самим тим заслужују највећу друштвену пажњу.

Организован је пригодан програм у ком су малишани, чланови КУД-а ''Војвода Степа'', својим декама и бакама са пуно љубави рецитовали, свирали и играли, да би дружење било настављено уз оркестар КУД-а. Идеја је и општа жеља житеља Војвода Степе да се дружења овог типа чешће организују, како би својим времешним суграђанима улепшали старост.

ЈАВНИ ПОЗИВ

за достављање пријава за

ИЗБОР ВРШИЛАЦА ТЕХНИЧКОГ ПРЕГЛЕДА ОБЈЕКАТА ЗА КОЈЕ УПОТРЕБНУ ДОЗВОЛУ ИЗДАЈЕ ОПШТИНСКА УПРАВА ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА

   ЈАВНИ ПОЗИВ - Преузми

У општини Нова Црњаотворена је Канцеларија за смањење сиромаштва с циљем увођења новог модела помоћи и радне активације социјално угрожених чланова заједнице.

Сви радно способни становници из категорије сиромашних након подношења захтева овом општинском телу од сада ће добити прилику да до помоћи дођу обављањем друштвено корисног рада, док ће они који не подлежу радној обавези бити ослобођени истог.

ambasador

Овај вид борбе против сиромаштва покренут је у оквиру пројекта ,,Мапирање социјално угроженог становништва и промоција радне активације социјално угроженог становништва на локалном нивоу“, који финансира Амбасада Краљевине Норвешке. У складу са тим, свечаном отварању Канцеларије, присуствовао је амбасадор Нилс Рагнар Камсваг, који је скренуо пажњу на значај социјалног мапирања у оваквим случајевима:

-Надамо се да ће овај пројекат помоћи да се подигне капацитет Општине да у будућности пружи бољу социјалну заштиту лицима којима је она заиста потребна. Посебно је важно да се кроз израду социјалне карте установи која су то лица, јер је фокусирање најбитније за успешност пројеката.

Посебну важност увођења овог напредног модела социјалне заштите истим поводом истакао је председник општине Нова Црња Пера Миланков.

-Ми, нажалост, спадамо у 40 најнеразвијенијих и најсиромашнијих општина у Србији и сви пројекти који се тичу смањења сиромаштва за нас су више него значајнији – закључио је Миланков.

ambasador

Церемонији отварања присуствовале су и директорка Владине канцеларије за сарадњу са цивилним сектором Ивана Ћирковић и менаџерка пројекта Весна Циврић, као и бројни локални представници.

Канцеларије за смањење сиромаштва до сада су отворене у општинама Ада, Пећинци, Нови Бечеј и Пландиште.  

Реализован пројекта „Међународни дан младих – дан хуманости, спорта и дружења“

 

Неформална омладинска група ,,WAKE UP“ из Српске Црње успешно је реализовала пројекат „Међународни дан младих – дан хуманости, спорта и дружења“, финансиран од стране Министарства омладине и спорта Републике Србије, чији је циљ био да се кроз спорт и дружење промовишу хумане вредности код деце и младих.

s

Чланови ,,WAKE UP“ групе организовали су, у сарадњи са Канцеларијом за младе општине Нова Црња, фудбалским клубом „Будућност“ из Српске Црње и Центром за развој цивилног друштва из Зрењанина, турнир у малом фудбалу на коме су учествовала деца из Српске Црње, Војвода Степе, Нових Козараца, Зрењанина и Кикинде. Турнир је био хуманитарног карактера. Од учесника и посетилаца прикупљана је помоћ у виду школског прибора намењена деци из поплављених подручја. Поред тога свима су уручени флајери са упутствима слања СМС поруке подршке на број 1003.

s

Прикупљена помоћ предата је Црвеном крсту Нова Црња који ће је даље проследити неком од угрожених подручја заједно са осталим средствима која су прикупили грађани општине Нова Црња.

Гостовање Требињу на градској и храмовној слави


Делегација општине Нова Црња коју је предводио председник Скупштине општине Ранко Брборић заједно са представницима околних средњобанатских општина и начелником округа Душаном Шијаном гостовала је 18. И 19. августа у Требињу на градској и храмовној слави Преображење Господње. Као и увек, домаћини из братског града приредили су својим гостима из Баната топлу добродошлицу и угодан боравак. Уз богат културни и спортски програм организовани су обиласци Вишеграду и Андрић-граду. Славска атмосвера могла се осетити на сваком кораку у граду који је тог дана посетило на хиљаде људи.
Делегација из средњег Баната, коју су поред Шијана и Брборића чинили још градоначелник Зрењанина Чедомир Јањић, председник општине Житиште Митар Вучуревић и председник општине Сечањ Предраг Милошевић, искористила је ову посету како би са домаћинима учврстила братску сарадњу. Сарадња између банатских општина и града Требиња траје већ дужи низ година а њена највећа предност је дружење и пријатељство младих Банаћана и Требињаца.

a

У општини Нова Црња 22. августа одржан је први круг јавне лицитације за узимање у закуп пољопривредног земљишта у државној својини. Пољопривредници су се надметали за једну парцелу у катастарској општини Српска Црња и 33 парцеле у катастарској општини Молин. Укупна површина парцела премашује 684 хектара. Почетна цена по хектару варирала је од 18 до 23 хиљаде динара. Током лицитирања цена је достизала и 70 хиљада динара. У првом кругу овогодишњег надметања закупљене су све парцеле тако да неће бити другог и трећег круга. Излицитирану државну земљу закупци ће обрађивати у периоду од две године.