baner1
baner2
baner3
baner4
jezero
zito
mostic
vojvoda stepa

Председник општине Нова Црња

             Владимир Бракус

   ПОСЛЕДЊЕ ВЕСТИ

Избориа Комисија општиие Нова Црња
Број: II-013-4/20-6-3
Дана: 11.05.2020.

На основучлана 23. Закона о локалним изборима (''Службени гласник РС'' број 129/2007, 34/2010 – одлука УС, 54/2011, 12/2020, 68/2020),Изборна комисија Општине Нова Црња, на седници одржаној дана 11.05.2020.године, донела је:

О Д Л У К У

о измени Одлуке о утврђивању образаца за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 26. април 2020.године

 

Став 1. Одлуке о утврђивању образаца за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 26. април 2020.године ( „Службени лист општине Нова Црња“, бр. 5/2020), мења се и гласи:

 

УТВРЂУЈУ СЕ обрасци за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 21. јун 2020.године, и то:

 

Изборна листа кандидата за одборнике Скупштиие општине Нова Црња-СОНЦ 1/2020 - Преузми

Овлашћење за подношење изборне листе - СОНЦ 2/2020 - Преузми

Сагласност носиоца изборне листе да буде носилац изборне листе кандидата за одбориике у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 3/2020 - Преузми

Изјава о прихватању кандидатуре за одборника у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 4/2020 - Преузми

Списак бирача који подржавају изборну листу кандидата за одборнике у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 5/2020  - Преузми

Овлашћење - СОНЦ 6/2020  - Преузми

Изјава бирача да подржава изборну листу кандидата за одборнике Скупштине општине НоваЦрња - СОНЦ 7/2020 - Преузми

Потврда - СОНЦ/П/2020 - Преузми

Прилог табела - Преузми

Решење о наставку изборних радњи можете преузети  -  Овде

Комплетну одлуку можете преузети  -  Овде

Комплетну нову одлуку можете преузети  -  Овде

Нову одлуку о утврђивању образаца можете преузети  -  Овде

Роковник за вршење изборних радњи можете преузети  -  Овде

Нови роковник за вршење изборних радњи можете преузети  -  Овде

Одлуку о боји гласачких листића можете преузети  -  Овде

Обавештење Општинске управе о могућности увида у део Јединстевног бирачког списка за подручје општине Нова Црња Преузми

 

ПРОГЛАШЕНЕ ИЗБОРНЕ ЛИСТЕ:

АЛЕКСАНДАР ВУЧИЋ – ЗА НАШУ ДЕЦУ. - Преузми

Vajdasági Magyar Szövetség – Pásztor István - Савез војвођанских Мађара – Иштван Пастор Преузми

ИВИЦА ДАЧИЋ – „СОЦИЈАЛИСТИЧКА ПАРТИЈА СРБИЈЕ (СПС)“  Преузми

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е

Општина Нова Црња је отварила посебан рачун за донације привредника и појединаца који исказују највиши степен друштвене одговорности 

комплетан документ са свим информацијама можете преузети овде

У СЛУЧАЈУ ОБАВЉАЊА НЕОПХОДНИХ ПОСЛОВА ИЗ ОБЛАСТИ СТОЧАРСТВА ТОКОМ ПЕРИОДА ЗАБРАНЕ КРЕТАЊA (20:00-05:00 ЧАСОВА), СВАКИ ПОЉОПРИВРЕДНИ ПРОИЗВОЂАЧ ЈЕ ДУЖАН ДА ПОДНЕСЕ ЗАХТЕВ ЗА ОДОБРЕЊЕ КРЕТАЊА СЕКТОРУ ЗА ПОЉОПРИВРЕДНУ ИНСПЕКЦИЈУ.

За даља упутсва посетите следећи линк: http://www.srednjobanatski.okrug.gov.rs/2020/03/22/dozvole-za-kretanje/
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА
ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-3
Дана: 23. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 
На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања ("Сл. гласник РС" бр. 28/20), члана 5.Oдлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 4/20), чл. 58.Статута општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 09/08, 16/12, 16/15 и 2/19), председник општине Нова Црња, као командант Општинског штаба за ванредне ситуације дана 23.марта 2020.године, донео је

 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ
СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА БРОЈ 3 / 2020
 
За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:
а) Забрањује се рад свих објеката и локала изузев самопослуга,продавница хране и апотека.
Забрањује се кретање у свим парковима и јавним површинама намењеним за рекреацију и спорт.
Забрана јавног окупљања у затвореном простору пооштрена је тако да у затвореном простору неможе боравити више од 5 особа.
Трговинске радње, самопослуге, апотеке и слично не сматрају се јавним окупљањем узатвореном простору.
б ) Рад угоститељских објеката организовати у складу са донетом Одлуком о посебним мерама пружања услуга у области трговине на мало, која обухвата продају хране и пића. То неподразумева затварање угоститељских објеката, већ се угоститељима забрањује да своју делатност врше тако што би корисници услуга купљену храну и пиће конзумирали у самомобјекту или у башти угоститељског објекта.
То значи да грађанин може да купи храну и пиће „за понети“, а не може да купљену храну ипиће конзумира за столом или шанком у самом угоститељском објекту или у башти угоститељског објекта.
Уколико угоститељ жели да врши своју делатност за време трајања ванредног стања, неопходноје да успостави доставну службу која би испоручивала храну и пиће за понети или да организујешалтер преко кога би се продавала храна и пиће без уласка у сам угоститељски објекат. Притоме радници у угоститељском објекту морају да буду опремљени одговарајућом хигијенско-техничком опремом за спречавање ширења заразне болести.
Стога се ова одлука не односи само на ресторане и кафиће, већ и друге предузетнике (кладионице, аутоперионице, играонице…) који су омогућавали корисницима својих услуга да застолом или шанком конзумирају храну и пиће коју било купују или добијају бесплатно.
в) У складу с претходном одредбом, ограничава се радно време свих угоститељских објеката од08.00 до 16.00 часова.
г) Обуставља се приградски саобраћај, осим за потребе привреде, на основу посебних услова.
д) Радно време позивног, кол-центра у Општинској управи, који пружа информације за помоћграђанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07.00-16.00 часова, свакодневно.
ђ) У свим месним заједницама рад и дежурства одвијају се у периоду од 07.00 - 15.00часова, свакодневно.
 
2. ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:
- Општинском штабу за ванредне ситуације,
- свим субјектима цивилне заштите на територији општине.
 
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
                                                                                                                                            Владимир Бракус

Документ који се односи на обавезне мере везане за сахране и помене можете преузети ОВДЕ

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-2
Дана: 19. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА

 БРОЈ 2/2020

            За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:

а) Препоручује се послодавцима да процес рада и даље организују тако да сви који то раде могу да раде од куће. Уколико рад од куће није могућ, процес рада треба организовати тако да се строго поштују све хигијенско-техничке мере за спречавање ширења заразе (ограничен број људи у просторији, коришћење заштитних маски и сл.)

б) Грађани: самоизолација – без окупљања, без посета, без излазака из куће без преке потребе. Изузеци: када се иде у продавнице и апотеке, за шетање кућних љубимаца, бацање смећа. Лицима старијим од 70 година забрањује се излазак из домова, за њих све неопходне радње обављају млађи чланови породице и волонтери које ангажује Општински штаб за ванредне ситуације.

в) Пооштравају се мере које се односе на ограничавање јавног окупљања на отвореном и у затвореном простору. Окупљања су у оба случаја ограничена тако да дистанца између лица мора бити најмање два метра, као и да на површини од четири квадратна метра не може бити више од једног лица. Власници су у обавези да испед објекта назначе укупан број лица која могу боравити истовремено унутар тог објекта.  Од примене ове одлуке изузета су лица која због радне обавезе и специфичног начина организације рада објективно не могу применити ову меру. 

г) Ограничава се радно време свих угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова и осталих угоститељских објеката) од 08,00  до 19,00 часова. У угоститељским објектима током радног времена дозвољено је присуство највише оноликог броја људи, прописаног претходном одредбом.

д) Радно време позивног кол центра у Општинској управи општине Нова Црња, који пружа информације за помоћ грађанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07,00 до 19,30 часова, свакодневно.

ђ)  Помоћ грађанима и даље организовати путем организације Црвеног крста, волонтера, добровољних ватрогасних друштава, јединица цивилне заштите опште намене.

е ) У свим месним заједницама организоваће се продужени рад, дежурства и кол-центри.
 

                   ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:

-  Општинском штабу за ванредне ситуације,

-   свим субјектима цивилне заштите на територији општине Нова Црња. 

 

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ

ВЛАДИМИР БРАКУС     

Република Србија
Аутономна Покрајина Војводина
Општина Нова Црња
Општинска управа Нова Црња
Број: III-01-208-28/20
Дана: 04.03.2020.године

На основу члана 14. став 1. и члана 15. и 21. Закона о јединственом бирачком списаку („Сл. гласник РС, бр.104/09 и 99/11) и тач. 9 и 10. Упуства за спровођење Закона о јединственом бирачком списку („Службени гласник РС“, бр.15/12 и 88/18), Општинска управа Општине Нова Црња,

ИЗЛАЖЕ НА УВИД

ДЕО ЈЕДИНСТВЕНОГ БИРАЧКОГ СПИСКА ЗА ПОДРУЧЈЕ

ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА

Део јединственог бирачког списка за територију општине Нова Црња изложен је у седишту Општинске управе општине Нова Црња, канцеларија бр.2, други спрат , улица ЈНА број 110.

Увид у део Јединственог бирачког списка врши се путем рачунарске опреме уношењем јединственог матичног броја грађана у циљу провере да ли је грађанин уписан у бирачки списак и да си су уписани подаци тачни.

Захтев за промене у делу ЈБС грађани са пребивалиштем,односно интерно расељена лица са боравиштем на територији општине Нова Црња могу поднети општинској управи Нова Црња од 8,00 до 14,00 часова сваког радног дана најкасније до дана закључења бирачког списка 10. април 2020.године.

Након закључења бирачког списка, па све до 72 часа пре дана избора, упис бирача у бирачки списак врши Министраство надлежно за послове управе. Захтев за промене у бирачком списку може се поднети непосредно надлежном Министраству или Општинској управи.

Од проглашења изборне листе, право на увид и подношење захтева за промене у бирачком списку има и подносилац изборне листе или лице које он овласти,по истом поступку по коме то право имају грађани. Уз захтев се прилажу овлашћење и потребни докази.

Грађани могу од расписивања избора за народне посланике Народне скупштине до најкасније пет дана пре дана закључења бирачког списка 04. априла 2020. године поднети захтев да се у бирачки списак упише податак да ће на предстојећим изборима гласати по месту боравишта на територији општине Нова Црња (изабрано место гласања). Изабрано

место гласања не може бити на територији јединице локалне самоуправе на којој бирач има пребивалиште, односно боравиште за интерно расељена лица. Овај податак не може се мењати до окончања изборног поступка.

Посебно се позивају грађани са пребивалиштем на територији општине Нова Црња, који ће до 26.04.2020. године стећи пунолетство, самим тим и бирачко право, да изврше увид у бирачки списак и по потреби захтевају неопходне промене у бирачком списку уз потребне доказе.

У поступку вршења увида у бирачки списак лице овлашћено за ажурирање бирачког списка, лице за пружање техничке подршке општинске управе и овлашћено лице подносиоца изборне листе дужни су да поступају у складу са законом којим се уређује заштита података о личности.

Увид у јединствени бирачки списак може се извршити и електронским путем на званичној интернет страници Министарства државне управе и локалне самоуправе www.mduls.gov.rs/registri/jedinstveni-biracki-spisak, уношењем података о јединственом матичном броју грађана.

 

НАЧЕЛНИК ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ ВАЊА РАВИЋ

ОВАЈ ДОКУМЕНТ НА МАЂАРСКОМ ЈЕЗИКУ МОЖЕТЕ ПРЕУЗЕТИ ОВДЕ

Избориа Комисија општиие Нова Црња
Број: II/1-013-4/20-1-2
Дана: 04.03.2020.

На основу члана 23. Закона о локалним изборима Закона о локалним изборима ("Службени гласник PC" број 129/2007, 34/2010 - одлука УС, 54/2011 и 12/2020), Изборна комисија Општине Нова Црња, на седиици одржаној дана 04.03.2020.године, донела је:

ОДЛУКУ

о утврђивању образаца за изборе за одборнике у Скупштнну општине Нова Црња, расписане
за 26. април 2020.године

УТВРЋУЈУ СЕ обрасци за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 26. април 2020.године, и то:   

 Изборна листа кандидата за одборнике Скупштиие општине Нова Црња-СОНЦ 1/2020 - Преузми

 Овлашћење за подношење изборне листе - СОНЦ 2/2020 - Преузми

 Сагласност носиоца изборне листе да буде носилац изборне листе кандидата за одбориике у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 3/2020 - Преузми

 Изјава о прихватању кандидатуре за одборника у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 4/2020 - Преузми

 Списак бирача који подржавају изборну листу кандидата за одборнике у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 5/2020  - Преузми

 Овлашћење - СОНЦ 6/2020  - Преузми

 Изјавабирача да подржава изборну листу кандидатазаодборникеСкупштинеопштине НоваЦрња - СОНЦ 7/2020 - Преузми

 Потврда - СОНЦ/П/2020 - Преузми

 Прилог табела - Преузми

 Комплетну одлуку можете преузети  -  Овде

 Роковник за вршење изборних радњи можете преузети  -  Овде

ПРОГЛАШЕНЕ ИЗБОРНЕ ЛИСТЕ:

АЛЕКСАНДАР ВУЧИЋ – ЗА НАШУ ДЕЦУ. - Преузми

Vajdasági Magyar Szövetség – Pásztor István - Савез војвођанских Мађара – Иштван Пастор Преузми

ИВИЦА ДАЧИЋ – „СОЦИЈАЛИСТИЧКА ПАРТИЈА СРБИЈЕ (СПС)“  Преузми

На основу члана 64. став 3. Закона о пољопривредном земљишту („Службени гласник РС“, бр. 62/06, 65/08 – др. закон, 41/09, 112/15, 80/17 и 95/18– др. закон), Правилника о условима и поступку давања у закуп и на коришћење пољопривредног земљишта у државној својини („Сл. гласник РС“ бр.16/2017, 111/2017, 18/2019, 45/2019 и 3/2020) и члана 1 Одлуке о одређивању надлежног органа за спровођење поступка давања у закуп пољопривредног земљишта у државној својини («Службени лист општине НОВА ЦРЊА» број 8/19), Председник општине НОВА ЦРЊА је дана 02.03.2020. године, донео

ОДЛУКУ О РАСПИСИВАЊУ ЈАВНОГ ОГЛАСА ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП И НА КОРИШЋЕЊЕ ПОЉОПРИВРЕДНОГ ЗЕМЉИШТА У ДРЖАВНОЈ СВОЈИНИ У ОПШТИНИ НОВА ЦРЊА

и расписује

О Г Л А С

ЗА ЈАВНУ ЛИЦИТАЦИЈУ ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП И НА КОРИШЋЕЊЕ ПОЉОПРИВРЕДНОГ ЗЕМЉИШТА У ДРЖАВНОЈ СВОЈИНИ У ОПШТИНИ НОВА ЦРЊА


Комплетан документ можете преузети овде

Република Србија – АП Војводина
Општина Нова Црња
Комисија за спровођење поступка
јавног надметања за давање у закуп непокретности
Број: III-02-464-4/20
Датум: 11.02.2020. године

На основу члана 34. став 1. Закона о јавној својини ("Сл. гласник РС", бр. 72/2011, 88/2013 и 105/2014, 104/2016, 108/2016, 113/2017 и 95/2018), члана 6. и 7. Уредбe о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС“ број 16/2018), Одлуке о приступању поступку давања у закуп непокретности у јавној својини општине Нова Црња-пословни простор, II-06-27/19-13 од 27.12.2019.године („Сл.лист Општине Нова Црња“, бр.23/2019), Комисија за спровођење поступка јавног надметања за давање у закуп непокретности, расписује:

 Ј А В Н И   О Г Л А С

ЗА ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА

У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА

 

Комплетан текст јавног огласа можете преузети овде

Обраѕац пријаве можете преузети овде

 

План грађевинског инспектора - преузми

План инспектора за заштиту животне средине - преузми

„На основу члана 15. Закона о војној, радној и материјалној обавези („Сл. гласник РС“, бр. 88/09, 95/10 и 36/18) и члана 4. став 3. Уредбе о начину и поступку извршавања војне, радне и материјалне обавезе („Сл. гласник РС“, број 100/11), позивају се сва лица мушког пола, држављани Републике Србије, рођена 2002. год. и старијих годишта (1990.-2001. год.) који нису уведени у војну евиденцију, са територије општине Нова Црња, да се јаве у канцеларију Министарства Одбране Нова Црња. улица ЈНА број 110, ради увођења у војну евиденцију.

Увођење у војну евиденцију вршиће се сваке среде, у периоду од 13. јануара до 28. фебруара 2020. године од 09.00 до 13.00 часова.

Регрут који се уводи у војну евиденцију треба да понесе личну карту. Уколико је не поседује. на увид понети другу јавну исправу из које се може утврдити идентитет, а у иностранству - важећу путну исправу.

Регрути који бораве у иностранству дужни су да се, ради увођења у војну евиденцију, јаве надлежном дипломатско-конзуларном представништву Републике Србије.

ЦЕНТАР МИНИСТАРСТВА ОДБРАНЕ ЗРЕЊАНИН“