baner1
baner2
baner3
baner4
jezero
zito
mostic
vojvoda stepa

Председник општине Нова Црња

             Владимир Бракус

   ПОСЛЕДЊЕ ВЕСТИ

Избориа Комисија општиие Нова Црња
Број: II-013-4/20-6-3
Дана: 11.05.2020.

На основучлана 23. Закона о локалним изборима (''Службени гласник РС'' број 129/2007, 34/2010 – одлука УС, 54/2011, 12/2020, 68/2020),Изборна комисија Општине Нова Црња, на седници одржаној дана 11.05.2020.године, донела је:

О Д Л У К У

о измени Одлуке о утврђивању образаца за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 26. април 2020.године

 

Став 1. Одлуке о утврђивању образаца за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 26. април 2020.године ( „Службени лист општине Нова Црња“, бр. 5/2020), мења се и гласи:

 

УТВРЂУЈУ СЕ обрасци за изборе за одборнике у Скупштину општине Нова Црња, расписане за 21. јун 2020.године, и то:

 

Изборна листа кандидата за одборнике Скупштиие општине Нова Црња-СОНЦ 1/2020 - Преузми

Овлашћење за подношење изборне листе - СОНЦ 2/2020 - Преузми

Сагласност носиоца изборне листе да буде носилац изборне листе кандидата за одбориике у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 3/2020 - Преузми

Изјава о прихватању кандидатуре за одборника у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 4/2020 - Преузми

Списак бирача који подржавају изборну листу кандидата за одборнике у Скупштини општине Нова Црња - СОНЦ 5/2020  - Преузми

Овлашћење - СОНЦ 6/2020  - Преузми

Изјава бирача да подржава изборну листу кандидата за одборнике Скупштине општине НоваЦрња - СОНЦ 7/2020 - Преузми

Потврда - СОНЦ/П/2020 - Преузми

Прилог табела - Преузми

Решење о наставку изборних радњи можете преузети  -  Овде

Комплетну одлуку можете преузети  -  Овде

Комплетну нову одлуку можете преузети  -  Овде

Нову одлуку о утврђивању образаца можете преузети  -  Овде

Роковник за вршење изборних радњи можете преузети  -  Овде

Нови роковник за вршење изборних радњи можете преузети  -  Овде

Одлуку о боји гласачких листића можете преузети  -  Овде

Обавештење Општинске управе о могућности увида у део Јединстевног бирачког списка за подручје општине Нова Црња Преузми

 

ПРОГЛАШЕНЕ ИЗБОРНЕ ЛИСТЕ:

АЛЕКСАНДАР ВУЧИЋ – ЗА НАШУ ДЕЦУ. - Преузми

Vajdasági Magyar Szövetség – Pásztor István - Савез војвођанских Мађара – Иштван Пастор Преузми

ИВИЦА ДАЧИЋ – „СОЦИЈАЛИСТИЧКА ПАРТИЈА СРБИЈЕ (СПС)“  Преузми

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е

Општина Нова Црња је отварила посебан рачун за донације привредника и појединаца који исказују највиши степен друштвене одговорности 

комплетан документ са свим информацијама можете преузети овде

У СЛУЧАЈУ ОБАВЉАЊА НЕОПХОДНИХ ПОСЛОВА ИЗ ОБЛАСТИ СТОЧАРСТВА ТОКОМ ПЕРИОДА ЗАБРАНЕ КРЕТАЊA (20:00-05:00 ЧАСОВА), СВАКИ ПОЉОПРИВРЕДНИ ПРОИЗВОЂАЧ ЈЕ ДУЖАН ДА ПОДНЕСЕ ЗАХТЕВ ЗА ОДОБРЕЊЕ КРЕТАЊА СЕКТОРУ ЗА ПОЉОПРИВРЕДНУ ИНСПЕКЦИЈУ.

За даља упутсва посетите следећи линк: http://www.srednjobanatski.okrug.gov.rs/2020/03/22/dozvole-za-kretanje/
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА
ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-3
Дана: 23. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 
На основу Одлуке о проглашењу ванредног стања ("Сл. гласник РС" бр. 28/20), члана 5.Oдлуке о организацији и функционисању цивилне заштите на територији општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 4/20), чл. 58.Статута општине Нова Црња (''Сл. лист општине Нова Црња'', бр. 09/08, 16/12, 16/15 и 2/19), председник општине Нова Црња, као командант Општинског штаба за ванредне ситуације дана 23.марта 2020.године, донео је

 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ
СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА БРОЈ 3 / 2020
 
За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:
а) Забрањује се рад свих објеката и локала изузев самопослуга,продавница хране и апотека.
Забрањује се кретање у свим парковима и јавним површинама намењеним за рекреацију и спорт.
Забрана јавног окупљања у затвореном простору пооштрена је тако да у затвореном простору неможе боравити више од 5 особа.
Трговинске радње, самопослуге, апотеке и слично не сматрају се јавним окупљањем узатвореном простору.
б ) Рад угоститељских објеката организовати у складу са донетом Одлуком о посебним мерама пружања услуга у области трговине на мало, која обухвата продају хране и пића. То неподразумева затварање угоститељских објеката, већ се угоститељима забрањује да своју делатност врше тако што би корисници услуга купљену храну и пиће конзумирали у самомобјекту или у башти угоститељског објекта.
То значи да грађанин може да купи храну и пиће „за понети“, а не може да купљену храну ипиће конзумира за столом или шанком у самом угоститељском објекту или у башти угоститељског објекта.
Уколико угоститељ жели да врши своју делатност за време трајања ванредног стања, неопходноје да успостави доставну службу која би испоручивала храну и пиће за понети или да организујешалтер преко кога би се продавала храна и пиће без уласка у сам угоститељски објекат. Притоме радници у угоститељском објекту морају да буду опремљени одговарајућом хигијенско-техничком опремом за спречавање ширења заразне болести.
Стога се ова одлука не односи само на ресторане и кафиће, већ и друге предузетнике (кладионице, аутоперионице, играонице…) који су омогућавали корисницима својих услуга да застолом или шанком конзумирају храну и пиће коју било купују или добијају бесплатно.
в) У складу с претходном одредбом, ограничава се радно време свих угоститељских објеката од08.00 до 16.00 часова.
г) Обуставља се приградски саобраћај, осим за потребе привреде, на основу посебних услова.
д) Радно време позивног, кол-центра у Општинској управи, који пружа информације за помоћграђанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07.00-16.00 часова, свакодневно.
ђ) У свим месним заједницама рад и дежурства одвијају се у периоду од 07.00 - 15.00часова, свакодневно.
 
2. ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:
- Општинском штабу за ванредне ситуације,
- свим субјектима цивилне заштите на територији општине.
 
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
                                                                                                                                            Владимир Бракус

Документ који се односи на обавезне мере везане за сахране и помене можете преузети ОВДЕ

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
Број: I-87-4/20-2
Дана: 19. марта 2020. године
Н О В А Ц Р Њ А
 

ОДЛУКУ О НЕОПХОДНИМ МЕРАМА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗАШТИТИ СТАНОВНИШТВА И МАТЕРИЈАЛНИХ ДОБАРА

 БРОЈ 2/2020

            За време трајања ванредног стања, проглашеног дана 15. марта 2020. године, на територији општине Нова Црња уводе се следеће мере, задаци и активности:

а) Препоручује се послодавцима да процес рада и даље организују тако да сви који то раде могу да раде од куће. Уколико рад од куће није могућ, процес рада треба организовати тако да се строго поштују све хигијенско-техничке мере за спречавање ширења заразе (ограничен број људи у просторији, коришћење заштитних маски и сл.)

б) Грађани: самоизолација – без окупљања, без посета, без излазака из куће без преке потребе. Изузеци: када се иде у продавнице и апотеке, за шетање кућних љубимаца, бацање смећа. Лицима старијим од 70 година забрањује се излазак из домова, за њих све неопходне радње обављају млађи чланови породице и волонтери које ангажује Општински штаб за ванредне ситуације.

в) Пооштравају се мере које се односе на ограничавање јавног окупљања на отвореном и у затвореном простору. Окупљања су у оба случаја ограничена тако да дистанца између лица мора бити најмање два метра, као и да на површини од четири квадратна метра не може бити више од једног лица. Власници су у обавези да испед објекта назначе укупан број лица која могу боравити истовремено унутар тог објекта.  Од примене ове одлуке изузета су лица која због радне обавезе и специфичног начина организације рада објективно не могу применити ову меру. 

г) Ограничава се радно време свих угоститељских објеката (ресторана, кафића, барова и осталих угоститељских објеката) од 08,00  до 19,00 часова. У угоститељским објектима током радног времена дозвољено је присуство највише оноликог броја људи, прописаног претходном одредбом.

д) Радно време позивног кол центра у Општинској управи општине Нова Црња, који пружа информације за помоћ грађанима, евидентира њихове потребе и координира рад са месним заједницама, биће од 07,00 до 19,30 часова, свакодневно.

ђ)  Помоћ грађанима и даље организовати путем организације Црвеног крста, волонтера, добровољних ватрогасних друштава, јединица цивилне заштите опште намене.

е ) У свим месним заједницама организоваће се продужени рад, дежурства и кол-центри.
 

                   ОДЛУКУ ДОСТАВИТИ:

-  Општинском штабу за ванредне ситуације,

-   свим субјектима цивилне заштите на територији општине Нова Црња. 

 

ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ

ВЛАДИМИР БРАКУС     

Поштовани,

Позивамо Вас да присуствујете презентацији Конкурса које расписује Развојни фонд Аутономне Покрајине Војводине доо Нови Сад који ће се одржати у Скупштинској сали општине Нова Црња, улица ЈНА 110, дана 21.11.2016. године са почетком у 9 часова.

Развојни фонд АПВ тренутно има отворених 11 конкурса, од којих је 5 намењено правним лицима и предузетницима са територије Војводине, 5 је намењено носиоцима регистрованих пољопривредних газдинстава, док је 1 намењен за предфинансирање пројеката ЕУ и билатералних донатора.

Представници Развојног фонда ће Вас упознати са садржајем Конкурса, прописаним условима, неопходном документацијом и одговорити на сва ваша питања везано за добијање кредита код ове институције.

РАЗВОЈНИ ФОНД ВОЈВОДИНЕ УГОСТИО ПРЕДСТАВНИКЕ СВИХ 45 ЛОКАЛНИХ САМОУПАВА
 

Представници свих 45 војвођанских локалних самоуправа посетили су Развојни фонд Аутономне Покрајине Војводине. Тема радног састанка била је унапређење сарадње локалних самоуправа и Развојног фонда АПВ у погледу пружања информација и техничке подршке привредницима и пољопривредницима о јавним конкурсима које Развојни фонд расписује.

Током посете локалних самоуправа од стране директора РФВ господина Горана Савића договорено је да ће се сарадња у будућем периоду интезивирати и подићи на виши ниво јер управо локална самоуправа и фонд морају заједничким снагама подстаћи развој привреде и пољопривреде. У сврху тога, стручна лица Развојног фонда су представнике локалних самоуправа упознали са садржајем јавних позива, детаљније презентовали и отклонили евентуалне недоумице које се могу појавити код заинтересованих корисника. Резултат оваквог вида сарадње је свакако подизање капацитета градова и општина када је у питању пружање услуге потенцијалним клијентима РФВ који желе да уз помоћ повољних услова финансирања унапреде своје пословање.

На састанку је договорено да ће до краја године представници Развојног фонда одржати презентацију у сваком граду и општини на територији Аутономне Покрајине Војводине како би заинтересованим привредницима и пољопривредницима приближили актуелне позиве.

Развојни фонд АПВ тренутно има отворених 11 јавних конкурса, од којих је 5 намењено правним лицима и предузетницима са територије Војводине, 5 је намењено носиоцима регистрованих пољопривредних газдинстава, док је 1 намењен МСПП сектору, удружењима грађана, као и јединицама локалне самоуправе, јавним предузећима, институцијама и установама чији је оснивач јединица локалне самоуправе и то за предфинансирање пројеката ЕУ и билатералних донатора.

У свим јавним кокнурсима и даље постоје расположива средства и Развојни фонд АПВ прима пријаве. Више о сваком конкурсу можете погледати на званичном веб сајту РФВ  www.rfapv.rs.

Важно је напоменути да ће Развојни фонд АПВ заједно са Покрајинским секретаријатом за пољопривреду, водопривреду и шумарство, Покрајинским секретаријатом за регионални развој, међурегионалну сарадњу и локалну самоуправу, Покрајинским фондом за развој пољопривреде и Гаранцијским фондом Аутономне покрајине Војводине одржати конференцју у Великој сали Скупштине Аутономне покрајине Војводине у понедељак 24.октобра, 2016.године са почетком у 10:30 часова.

Теме конференције су: унапређење механизма коришћења средстава из покрајинских извора финансирања, аспекти домаће аграрне политике и видови боље вертикалне и хоризонталне повезаности различитих нивоа власти, стога позивамо све заинтересоване носиоце привредних активности да присуствују догађају.

Ј А В Н И О Г Л А С

ЗА ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНИХ ПРОСТОРА

У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА

 

Текст јавног огласа можете прузети овде

Коначна листа реда првенства за доделу помоћи за решавање стамбених потреба избеглица на територији општине Нова Црња доделом пакета грађевинског материјала.

Комплетан документ можете преузети овде

На основу члана 3. Закона о пољопривредном земљишту („Сл.гласник РС“, број 62/06, 69/08-др.закон, 41/09 и 112/15), Одлуке о грађевинском земљишту у јавној својини Општине Нова Црња („Сл.лист општине Нова Црња“,  број11/16), члана 2. Одлуке о приступању поступку давања у закуп неизграђеног грађевинског земљишта у јавној својини Општине Нова Црња ради обављања пољопривредне-ратарске производње („Сл.лист општине Нова Црња“,  број 12/16) и члана 58. Статута општине Нова Црња ( „Службени лист општине Нова Црња“ број 9/08, 16/12, 16/15), Председник општине Нова Црња,  дана 22.08.2016.године доноси:

ОДЛУКУ

О РАСПИСИВАЊУ ЈАВНОГ ОГЛАСА ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП НЕИЗГРАЂЕНОГ ГРАЂЕВИНСКОГ ЗЕМЉИШТА У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА

Због измене јавног надметања број 1, у катастарској општини Српска Црња, објављује се измењена Одлука о расписивању јавног огласа за давање у закуп неизграђеног грађевинског земљишта у јавној својини Општине Нова Црња.

Овом Одлуком ставља се ван снаге Одлука о расписивању јавног огласа за давање у закуп неизграђеног грађевинског земљишта у јавној својини Општине Нова Црња, број I-464-28/16 од 22.08.2016.године. 

Текст огласа можете преузети овде

"Поводом одељка II, тачка 3. Јавног позива за доказивање права пречег закупа пољопривредног земљишта у државној својини на територији Општине Нова Црња за 2017. годину, број III-02-461-15/16-1 од 25.08.2016.године, ОБАВЕШТАВАМО све заинтересоване за подношење захтева за доказивање права пречег закупа да је дана 28.09.2016. године ветеринарски инспектор дописом обавестио Комисију да се захтеви ветеринарском инспектору за утврђивање броја условних грла подносе најкасније до05.10.2016.године, како би исти били решени до 31.10.2016.године, када је рок за предају потребне документације Комисији за израду Годишњег програма, заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта у државној својини на територији Општине Нова Црња за 2017. године".

Образац захтева можете преузети овде

 

ЈАВНИ ПОЗИВ

ЗА ДОКАЗИВАЊЕ ПРАВА ПРЕЧЕГ ЗАКУПА ПОЉОПРИВРЕДНОГ ЗЕМЉИШТА

У ДРЖАВНОЈ СВОЈИНИ НА ТЕРИТОРИЈИ ОПШТИНЕ НОВА ЦРЊА ЗА 2017. ГОДИНУ

У складу са изменама и допунама модела јавног позива за доказивање права пречег закупа пољопривредног земљишта у државној својини, које је извршило Министарство пољопривреде и заштите животне средине, Општина Нова Црња - Комисија за израду Годишњег програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта у државној својини за територију Општине Нова Црња, дана 25.08.2016.године, објављује измењен и допуњен Јавни позив за доказивање права пречег закупа пољопривредног земљишта у државној својини на територији Општине Нова Црња.

Овим Јавним позивом ставља се ван снаге Јавни позив за доказивање права пречег закупа пољопривредног земљишта у државној својини на територији општине Нова Црња за 2017.годину, број III-02-461-15/16 од 27.07.2016.године.

 
Текст огласа можете преузети овде